ÜZLETI ALKALMAZÁSI TERÜLETEI

Az egyes eltérő szerepkörökhöz kapcsolódó jogosultságok kezelése valamennyi szervezet alapvető üzleti igénye. Rendszerünk nagy előnye, hogy adatok, tevékenységek, dokumentum szintjén meghatározható, minden szervezeti igényhez rugalmasan illeszthető jogosultságkezelő modullal rendelkezik.

Ezáltal hatékonyan támogatjuk az üzleti igényeket, lehetővé téve:

  • Az ügyviteli folyamatok feldolgozóinak, hogy kizárólag a felelősségi körüknek megfelelő adatokhoz férjenek hozzá, azokat írhassák, módosíthassák. Így támogatjuk a felhasználókat, hogy a hibalehetőségeket minimalizáljuk.
  • Az audit szereplők a hatáskörükben álló adatokat, információkat a feladatuk elvégzése érdekében megtekinthessék.
  • A vezetői szerepkörök számára pedig a döntések meghozatalához, a tevékenységek kontrolljához, irányításához szükséges információkat, riportokat érjék el.
  • Az adatvédelmi elvárásoknak megfelelően a modul segítségével üzleti igényekre szabott adatvagyon hozzáférés, valamint adatkezelés valósítható meg.

Jogosultsági szerepek

Egy adott szerephez beállítható:

  • Hozzáférés az élő szerződésekhez
  • Hozzáférés panaszhoz iktatott dokumentumokhoz
  • Hozzáférés riport modulhoz
  • Ügy iktatójának, riportot indító személy meghatározása
  • Jogosultság nagyértékű számla rögzítésére
  • Jogosultság hitelszerződés generálásához
  • Iktatások hozzáférésének meghatározása
  • Hozzáférés munkaszerződéshez kapcsolódó szerződés összeg meghatározásához
  • Hozzáférés speciális dokumentumokhoz, annak ellenére, hogy általános szerepalapú jogosultsági rendszerben nincs joga hozzá

A JOGOSULTSÁGI BEÁLLÍTÁSOK JELLEMZŐI

  • Az Andoc rendszerben korlátozás nélkül hozhatók létre szerepkörök
  • Egy felhasználó több szerepkörrel is rendelkezhet
  • A jogosultságok egyszerű vizsgálatára és keresésére speciális jogosultág-kereső áll rendelkezésre a rendszerben
  • A szerepek másolhatók
  • A rendszer tiltó elvű, azaz a felhasználó csak azt a tevékenységet tudja elvégezni, amihez jogot kap
  • A jogosultsági beállítások teljeskörűen naplózottak
  • A felhasználókhoz beállíthatók digitális aláírási tanúsítványok
  • A felhasználókhoz korlátlan számú leíró mező (felhasználói változó) rendelhető

JOGOSULTSÁG KEZELÉS AUTENTIKÁCIÓ

A Single Sign-On hitelesítés mind vékony, mind vastag kliens esetén, valamint az Outlook Addinban is támogatott. A rendszer támogatja az AD-n kívülről érkező felhasználók azonosítását is, és képes ezen felhasználók számára felhasználónévvel és jelszóval támogatott autentikációt biztosítani. A rendszer egyaránt támogatja a vegyes, részben AD, részben AD-n kívüli autentikációs eljárást.

A FELHASZNÁLÓI MODUL PARAMÉTEREZÉSE

  • A modul támogatja a felhasználó jellemzők tárolását egyedi paraméterezhető struktúra alapján
  • A tárolt adatok automatikusan űrlapba illeszthetők a belépő névvel történő összerendelés esetén
  • A jelszó erőssége a nagyvállalati egyedi elvárásokhoz alkalmazkodva állítható be
  • A felhasználókhoz egyedi digitális tanúsítvány rendelhető, elősegítve a fokozott biztonságú aláírások használatát

Ügyfeleink, akiknél már bevezettük a modult

Közbeszerzési Hatóság

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kórházak és Egyetemi Oktatókórház