Feladatkezelés
Feladatkezelés digitálisan, rendezetten és határidők követésével
Szervezeten belül számos feladat, tevékenység, határidő hatékony menedzselése szükséges. Vezetői kihívás, hogy a mindennapi feladatok mellett a feladatok határidőre való elvégzése, esetlegesen a problémák eszkalációja megtörténjen. Ebben segít modulunk, amely hatékonyan támogatja a priorizálást, a tevékenységek kategorizálását, azok részfeladatokra bontását, határidők, felelősök, valamint az eredmények regisztrálását.
'A modul főbb jellemzői
5 érv a bevezetés mellett
- Naprakészen nyomon követhetőek a szervezeti tevékenységek
- Beazonosíthatóvá válnak a leterhelt területek
- Szervezeti hatékonyság jelentősen fejleszthető
- Reakcióidő mérhetővé válik, szervezeten belüli SLA szintek alkalmazhatóak
- Rendszeres feladatok automatizálásának lehetősége, munkarendbe illesztése (kapcsolódó eljárásrendek, dokumentumok megjelenítésével, alkalmazásával)
Főbb funkciók
- Feladatok gyors és egyszerű rögzítése
- A feladatokhoz felelős, státusz, határidő, leírás, és egyéb dokumentumok rendelhetők
- Rendszeres feladatok automatizált kiosztása
- Feladatok lezárásnak ellenőrzése
- Statisztikák elkészítése
- Terhelés elosztás felügyelete
- Feladatkezelés mátrix szervezetben
- Projektfeladatok automatizálása