A Vagyonnyilvántartás modul segítségével az ingatlan nyilvántartás átláthatóvá és egyszerűen kezelhetővé, az ahhoz tartozó folyamatok pedig ellenőrizhetővé válnak. A rendszer hatékonyan támogatja az önkormányzati vagyon nyilvántartását és ingatlanüzemeltető cégek működését, valamint a modul összeköthető a kezelt ingatlanok hasznosításával kapcsolatos üzleti folyamatokkal (például bérbeadás esetén szerződésgenerálás, vagy ingatlanok felülvizsgálatai stb.)

'

A modul főbb jellemzői

5 érv a bevezetés mellett

  • Teljeskörű digitális nyilvántartás és elektronikus dokumentációs rend alakítható ki a kezelt vagyonelemekre vonatkozóan
  • Egyszerűsödik a kapcsolódó feladatok menedzselése, koordinálása (pl. hibabejelentések, javítások, felülvizsgálatok stb.)
  • Menedzsment számára teljeskörű, átlátható információs rendszer szolgáltat adatokat az egyes vagyonelemekre, esetlegesen azok hasznosítására vonatkozóan
  • Az adatok, dokumentumok egy logikai kapcsolati rendszerben, könnyen hozzáférhetővé válnak elektronikus felületen
  • A rugalmas paraméterezési lehetőség, valamennyi szervezet működési struktúrájához, ügyviteléhez hatékonyan illeszthető.

Főbb funkciók

  • Vagyonelem nyilvántartás, épület adatlap, albetét nyilvántartás
  • Vagyonelemhez kapcsolódó dokumentáció nyilvántartása
  • Közösképviseletek: határozatok nyilvántartása, meghatalmazások kezelése
  • Hibabejelentések támogatása
  • Kapcsolódó folyamatok (értékbecslés, bérbeadás stb.) támogatása
  • Ingatlanhoz kapcsolódó feladatok nyilvántartása
  • Adónyilvántartások vezetése