Vagyonnyilvántartás
Digitális vagyonkataszter a hatékonyság érdekében
A Vagyonnyilvántartás modul segítségével az ingatlan nyilvántartás átláthatóvá és egyszerűen kezelhetővé, az ahhoz tartozó folyamatok pedig ellenőrizhetővé válnak. A rendszer hatékonyan támogatja az önkormányzati vagyon nyilvántartását és ingatlanüzemeltető cégek működését, valamint a modul összeköthető a kezelt ingatlanok hasznosításával kapcsolatos üzleti folyamatokkal (például bérbeadás esetén szerződésgenerálás, vagy ingatlanok felülvizsgálatai stb.)
'A modul főbb jellemzői
5 érv a bevezetés mellett
- Teljeskörű digitális nyilvántartás és elektronikus dokumentációs rend alakítható ki a kezelt vagyonelemekre vonatkozóan
- Egyszerűsödik a kapcsolódó feladatok menedzselése, koordinálása (pl. hibabejelentések, javítások, felülvizsgálatok stb.)
- Menedzsment számára teljeskörű, átlátható információs rendszer szolgáltat adatokat az egyes vagyonelemekre, esetlegesen azok hasznosítására vonatkozóan
- Az adatok, dokumentumok egy logikai kapcsolati rendszerben, könnyen hozzáférhetővé válnak elektronikus felületen
- A rugalmas paraméterezési lehetőség, valamennyi szervezet működési struktúrájához, ügyviteléhez hatékonyan illeszthető.
Főbb funkciók
- Vagyonelem nyilvántartás, épület adatlap, albetét nyilvántartás
- Vagyonelemhez kapcsolódó dokumentáció nyilvántartása
- Közösképviseletek: határozatok nyilvántartása, meghatalmazások kezelése
- Hibabejelentések támogatása
- Kapcsolódó folyamatok (értékbecslés, bérbeadás stb.) támogatása
- Ingatlanhoz kapcsolódó feladatok nyilvántartása
- Adónyilvántartások vezetése