Minőségbiztosítás, Belső Ellenőrzés És Kockázatkezelés
Minőségirányítási rendszerek, belső audit folyamatok digitális támogatása
A modul kompletten összefogja a belső audit, illetve minőségirányítási, -biztosítási funkció tevékenységeit integráltan egy rendszer keretei között az éves tervezéstől, az audit tevékenységek lefolytatásának támogatásán keresztül egészen a megállapítások, illetve intézkedési tervek teljesítésével bezárólag. Egyben a kapcsolódó, szervezet által elvárt nyilvántartásokat a modul használatával előállnak és naprakész információkat biztosítanak.
'A modul főbb jellemzői
5 érv a bevezetés mellett
- Az audit tevékenységek az éves tervnek megfelelően a rendszer által automatikusan vezérelt
- Értesítések, figyelmeztetések támogatásával követhetővé válnak a határidők, feladatok
- Az elvégzett ellenőrzések tapasztalatai alapján a vezető testületek irányába összefoglaló riportok készülnek támogatva a beszámoló késztés folyamatát.
- Külső és belső audit folyamatok egyaránt támogatottak
- A rendszer előállítja a szükséges nyilvántartásokat, kockázati értékeléseket, valamint támogatja az egyes kockázati elemek időbeli alakulásának nyomon követését.
Főbb funkciók
- Átfogó audit terv készítése
- Auditok teljeskörű lebonyolítása
- Vizsgálatok elvégzése, dokumentálása, kockázatok rögzítése, auditok lezárása, jegyzőkönyvek elkészítése és elfogadása
- Feltárt kockázatok kezelése
- Kockázatok besorolása, felelősségi körök megállapítása, cselekvési terv készítése, felelősök kinevezése
- Készre jelentés, Utóellenőrzés, lezárás
- Lekérdezések, statisztikák:
- Feltárt kockázatok riportálása, besorolása
- Cselekvési tervek bemutatása
- Terv-tény összehasonlítás