A rendszerrel könnyen elvégezhető a kulcs beszállító partnerek minősítése és azok éves felülvizsgálata. A modul előnye, hogy tárolja a szükséges információkat a partnerekről, illetve archiválja a kapcsolódó minősítések, vizsgák, átvilágítások dokumentumait.

'

A modul főbb jellemzői

5 érv a bevezetés mellett

  • A partnerek folyamatos minősítésével üzletmenetének biztonsága növelhető
  • Ütemezhető, szervezeti szabályokhoz illeszthető monitoring tevékenység és felülvizsgálati folyamat
  • Esetlegesen bekövetkező változások kiértékelése, előre meghatározott szerepkörökhöz csatornázható, a vállalkozás kockázati étvágya szerinti beavatkozások foganatosíthatóak
  • ISO megfelelések garantálása
  • A kapcsolódó dokumentumok, valamint nyilvántartások digitális tárolása

Főbb funkciók

  • Kialakítható a szállítói és vevő partnerek nyilvántartása
  • Egyedi ellenőrzési feltételek támogatása: ellenőrzések lebonyolítása, jegyzőkönyvek elkészítésének támogatása, hiánypótlások, kockázatok kezelése
  • A partner adatlapok gyorsan és egyszerűen visszakereshetők
  • Partneradatlapok logikai kapcsolatainak kezelése ajánlatokkal, szerződésekkel, projektekkel, szolgáltatással
  • Partner minősítés adatlapok kezelése: elkészítés PDF formátumban, automatikus befogadás e-mailben, PDF mezők automatizált felismerése és feldolgozása
  • Kockázati besorolások kezelése: egyedi kockázat értékelés, akcióterv készítése kockázati besorolás szerint