A modul a szabályzati rend legfőbb kihívásaira nyújt eredményes megoldásokat. Alkalmazásával elérhető, hogy kollégák számára naplózottan kipublikálásra kerüljenek a szabályzatok, eljárásrendek. Továbbá támogatja a szabályzatok elkészítésének, véleményezésének, módosításának, felülvizsgálatának, jóváhagyásának és archiválásának folyamatát. A kifinomult jogosultságkezelési lehetőségekkel elérhető, hogy a vonatkozó szabályzatok célirányosan az érintett szakterületek irányába kerüljenek kipublikálásra, valamint mindig az aktuálisan hatályos szabályzatok váljanak elérhetővé.

'

A modul főbb jellemzői

5 érv a bevezetés mellett

  • A szabályzatok elfogadásának, módosításának, valamint kiadásának folyamata könnyen kontrollálhatóvá válik
  • A hálózat egészére vonatkozó transzparens, letisztult szabályzati rend üzemeltethető
  • A szabályzatok elektronikus publikálásával naplózható a megismerés, tudomásul vétel ténye
  • Teljeskörűen támogatott a hatályosság-, valamint verziók követése
  • Felhasználóbarát megoldás még komplex szabályzati struktúra esetén is

Főbb funkciók

  • Egységes elektronikus szabályzattár kialakítása: - Felelősökhöz rendelés - Lejárat felügyelet - Szabályzatok logikai összerendelése
  • Szabályzat felülvizsgálati folyamat: - Szabályzat visszahívás - Szövegjavaslat elkészítése - Köröztetés, véleményezés - Jóváhagyási folyamat - Aláírási folyamat - Publikálás
  • Elektronikus publikálás: - Megnyitás, tudomásul vétel naplózása
  • Éves szabályzat átvizsgálási terv készítése: - Terv készítése - Végrehajtási feladatok kiosztása és számonkérése

Ügyfeleink, akiknél már bevezettük a modult

ATEV Fehérjefeldolgozó Zrt.