Szabályzatkezelés
Szabályzati nyilvántartás kezelése egyetlen rendszerben
A modul a szabályzati rend legfőbb kihívásaira nyújt eredményes megoldásokat. Alkalmazásával elérhető, hogy kollégák számára naplózottan kipublikálásra kerüljenek a szabályzatok, eljárásrendek. Továbbá támogatja a szabályzatok elkészítésének, véleményezésének, módosításának, felülvizsgálatának, jóváhagyásának és archiválásának folyamatát. A kifinomult jogosultságkezelési lehetőségekkel elérhető, hogy a vonatkozó szabályzatok célirányosan az érintett szakterületek irányába kerüljenek kipublikálásra, valamint mindig az aktuálisan hatályos szabályzatok váljanak elérhetővé.
'A modul főbb jellemzői
5 érv a bevezetés mellett
- A szabályzatok elfogadásának, módosításának, valamint kiadásának folyamata könnyen kontrollálhatóvá válik
- A hálózat egészére vonatkozó transzparens, letisztult szabályzati rend üzemeltethető
- A szabályzatok elektronikus publikálásával naplózható a megismerés, tudomásul vétel ténye
- Teljeskörűen támogatott a hatályosság-, valamint verziók követése
- Felhasználóbarát megoldás még komplex szabályzati struktúra esetén is
Főbb funkciók
- Egységes elektronikus szabályzattár kialakítása: - Felelősökhöz rendelés - Lejárat felügyelet - Szabályzatok logikai összerendelése
- Szabályzat felülvizsgálati folyamat: - Szabályzat visszahívás - Szövegjavaslat elkészítése - Köröztetés, véleményezés - Jóváhagyási folyamat - Aláírási folyamat - Publikálás
- Elektronikus publikálás: - Megnyitás, tudomásul vétel naplózása
- Éves szabályzat átvizsgálási terv készítése: - Terv készítése - Végrehajtási feladatok kiosztása és számonkérése