Az Andoc rendszerrel komplex informatikai megoldásokat kínálunk a vállalkozások és szervezetek számára. Partnereinkkel való – lassan két évtizedes – együttműködés alatt megismertük a szervezetek igényeit, illetve a kihívásokat, amelyekkel ügyfeleink szembesülnek működésük során:

  • Egyre nehézkesebb, átláthatatlanabb, korlátozottabb lehetőségeket biztosít a hagyományos, papíralapú ügyvitel
  • Objektív információk hiányában kell döntéseket meghozni, korlátozottan beazonosíthatóak az üzletvitel kapcsán felmerülő elakadási pontok, lassuló fejlődési ütem érzékelhető
  • A mindennapos működés tekintetében egyre alacsonyabb az értékteremtő tevékenységek aránya, ezáltal költséghatékonysági kihívásokkal kell megküzdeni

Rendszerünkkel és szolgáltatásunkkal ezekre a kihívásokra is megoldást nyújtunk!

A vállalatok egyedi igényei alapján segítünk feltérképezni, hogy mikor van szükség az Andoc bevezetésére, mikor térül meg a rendszer használata. Módszertanaink hatékony támogatást nyújtanak a sikeres bevezetéshez partnereink számára.

Az Andoc a kulcs az ügyvitelszervezésben

Az ANDOC ügyvitelszervező eszköz 14 technikai modul segítségével egyesíti a különböző workflow rendszerek előnyeit:

  • Dokumentum- és iratkezelés
  • Digitalizáció
  • Törzsadatkezelés
  • Ügyviteli támogatás, folyamat- és tevékenységvezérlés
  • Sablonkezelés
  • Riporting
  • Automatizáció

Mikor érdemes a rendszert bevezetni?

Ha fontos a vállalkozásod ügyvitelének átláthatósága, és az is, hogy a munkafolyamatok a lehető leghatékonyabban működjenek, akkor neked is az Andoc-ra van szükséged!

Megoldást nyújtunk, ha a következő problémák érintik a szervezetet:

  • Az ügyvitel nyilvántartása nem hatékony Excelben
  • Nem, vagy nehezen kezelhetők a dokumentumok fájlszerveren és irattárban
  • A komplex folyamatok sok lépésből állnak és lassú az átfutásuk
  • Az ügyviteli folyamatok több rendszerben vannak nyilvántartva, ezért nehezen átláthatók
  • Nincs integráció az ügyviteli folyamatok között
  • A feladatok optimális kiosztásához nincs támogató eszköz
  • Erőforráshiány miatt nem tudja biztosítani a megfelelő képzést a kollégáknak, vagy fluktuáció okozta kihívásokkal küzd
  • Folyamatos a fenyegetettség a hatóságoktól, belső ellenőrzéstől, anyavállalattól
  • Nem lehet azonosítani az adatszivárgás helyét, ezért nem lehet kezelni sem
  • Egyre nagyobb, már-már kezelhetetlen terhet ró a jogszabályi megfelelés (pl. Fogyasztóvédelem, GDPR, NAV)

Megszerzett tanúsítványaink

3/2018 BM-rendelet

A Care All Kft. 2018.10.15-én sikeresen megszerezte a 3/2018 BM rendelet szerinti iratkezelés tanúsítványt.

GDPDU, 1/2018 ITM-rendelet

Cégünk 2012-ben megszerezte a német jogszabályok szerinti digitális dokumentum-archiválás szerinti minősítést, így német tulajdonú vállalatok számára is biztosítjuk a teljes körű digitális dokumentum-archiválás szolgáltatást.

1/2018 (VI.29) ITM-rendelet

Az Andoc teljes körűen megfelel az 1/2018 (VI.29) ITM rendelet előírásainak. A rendszer megfelelő moduljait és funkcióit alkalmazva teljesíti a zárt rendszerrel kapcsolatos műszaki elvárásokat, ezáltal alkalmas:

  • Digitális számlaarchívumok kialakítására
  • Elektronikus számlák befogadására
  • A törvényeknek megfelelő tárolásra
  • Papíralapú dokumentumok hiteles szkennelési folyamatának kialakítására

Sztenderdek, szabványok

Rendszerünk számos ügyfél és felügyeleti szerv, valamint iparági ellenőrzésen és vizsgálaton ment keresztül. A rendszer rugalmasságát jellemzi, hogy minden feltárt hiányosságot, nem megfelelést kizárólag paraméterezéssel és szabályozással teljesített.

Legismertebb szabvány megfeleléseink

MoReq2

Rendszerünket több alkalommal részben vagy egészben vizsgálták a MOREQ2 sztenderdjei szerint. A 27/2014 kormányrendelet is MOREQ2-ben végezte az Andoc rendszer tanúsítását.

Dublin Core

Rendszerünket az egyik kiemelt banki projekt során megfeltettük a Dublin Core sztenderdjeinek. A Dublin Core a dokumentumtárolás leíró mezőinek kialakításához biztosít egységes irányelvet.

CMIS

A CMIS az informatikai rendszerek közötti interoperabilitást elősegítő szabványos interface. A sztenderd segíti, hogy az Andoc rendszer szabványos interface-en keresztül fejlesztői támogatás nélkül kapcsolható legyen más rendszerekhez. Az Andoc rendelkezik CMIS sztenderdnek megfelelő interface felülettel.