Biztosítók Front És Back Office Folyamatai
Biztosítási folyamatok digitális és automatizált támogatása.
A modul a biztosítási tevékenység teljes ügyvitelét kiszolgálja a biztosítási rendszer előtét platformjaként. Valamennyi biztosítási ágazatra kiterjedően megoldást nyújtunk. Legyen szó a kapcsolódó dokumentumok nyilvántartásáról, dokumentációk automatikus előállításáról, a biztosítási tevékenységhez kötődő front-, és back office munkafolyamatainak vezérléséről, ügyfelekkel való E-kapcsolat biztosításáról, a biztosítási ügyek nyilvántartásáról, illetve a tevékenység szempontjából fontos statisztikák előállításáról rendszerünk megbízható eredményt szállít.
'A modul főbb jellemzői
5 érv a bevezetés mellett
- Hatékony megoldás, amely megoldást nyújt a kor digitalizációs kihívásaira: gyors reakcióidő, mérhető folyamatok, biztonság.
- Előre meghatározott push, vagy pull módszertan mentén vezérelhető tevékenységek
- Kifinomult, részletes SLA-szint mérés lehetősége a működés valamennyi dimenziójában (ügyintéző, termék, időszak stb.)
- A modul gyors bevezetést és implementációt biztosít, jelentősen csökkenti a betanítás időszükségletét, ezzel enyhítve a fluktuációs kockázatokat
- Zárt rendszerfolyamatok révén biztosított törvényi megfelelés.
Főbb funkciók
- Élet- vagyon és gépjárműbiztosítások támogatása
- Biztosítási folyamatok támogatása
- Szerződéskötés, kötvény kibocsájtás, változáskezelés
- Kárbejelentés és kár kifizetés
- Szakértők bevonása kárrendezésbe
- Biztosítás felmondás
- Biztosítási folyamatokhoz kapcsolódó dokumentumok kezelése
- Dokumentumok digitalizálása, ügyfél aktákba rendezése
- Vonalkódos tömeges digitalizálás
- OCR keresőmotor támogatás
- Követeléskezelés:
- Követelések nyilvántartása, felszólítások kezelése
- Behajtási csoport támogatása,
- Követelések értékesítése
- Értékesítéstámogatás:
- Partnerhálózathoz kapcsolódó szerződéskötések
- Partnerekhez (egyéni vállalkozó) kapcsolódó dokumentációk bekérése
- Személyi akták kialakítása
- Vizsgáztatás dokumentálása
- Jutalékok, reklamációk elektronikus kezelése
- Biztosítási ügyekhez kapcsolódó adatok rögzítése
- Biztosító BO folyamatainak kialakítása
- Elektronikus kapcsolattartás ügyfelekkel
- Sablonok kezelése, formalevelek előállítása
- Statisztika, mérés, riportolás