Panasz- És Reklamáció-kezelés Támogatása
Gyorsan és kontrolláltan kezelhető panaszok, melyekből még a szervezet is tanulhat
A modul segítségével a panaszok-, reklamációk és valamennyi kapcsolódó releváns információ az illetékes szakterülethez csatornázhatóak elektronikus formában. Így nincs a postázásból adódó időveszteség, továbbá a rendszer támogatja sablonok mentén a válaszlevelek elkészítését, ezáltal biztosítva a határidőn belüli ügykezelést. Automatikus értesítések figyelmeztetnek a szervezeten belüli, vagy akár az ügyfél irányába betartandó határidők közeledtével. A megfelelő folyamati kapcsolatok kiépítésével a jogos panaszok alapján intézkedési tevékenységek foganatosíthatóak, biztosítva a szervezet szolgáltatási szintjének folyamatos fejlődését.
A modul főbb jellemzői
5 érv a bevezetés mellett
- Fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelő, illetve belső szabályzatokhoz illesztett ügyvitel
- Nyomon követhető az egyes ügyek feldolgozásának előrehaladása, státuszok szerinti megoszlása
- Automatizált válaszlevél generálás és határidőkezelés
- Nő az ügyfélelégedettség
- Felügyeleti szervek irányába történő, kapcsolódó adatszolgáltatások automatikus teljesítése, támogatása
Főbb funkciók
- Több forrásból érkező panaszok központosítása
- Panaszok kategorizálása, felelősök kijelölése
- Válaszhatáridő figyelése, késés jelzése a felelősöknek
- Egységes válaszlevelek generálása sablonokból
- Panaszhoz kapcsolódó vizsgálatok követése, dokumentáció kezelése
- Ismételt panaszok kezelése
- Panaszokkal kapcsolatos hatósági megkeresések kezelése
- Ügyfél és panasz „kórtörténet” kezelése több évre visszamenőleg
- Statisztikák, riportok készítése