Függetlenül, hogy az adott szervezet vagy intézmény rendelkezik megfelelő szaktudással, vagy éppen kiszervezett keretek között végzi a tevékenységet, a követelésbehajtási modul teljeskörű támogatást nyújt. Többek között a kintlévőség-kezelés sikerkritériumai, hogy a követelések behajtása időben, gyorsan meg tudjon kezdődni, valamint, hogy a követelés érvényesítéséhez szükséges jogi dokumentáció maradéktalanul rendelkezésre álljon. A modul használatával valamennyi feltétel biztosított az eredményes követeléskezelési tevékenység teljesítéséhez.

'

A modul főbb jellemzői

5 érv a bevezetés mellett

  • Testre szabható behajtási modellek alkalmazása
  • Automatizmusok mentén támogatott a behajtási folyamat (pl. levélgenerálás)
  • Biztosított a fogyasztóvédelmi és kapcsolódó jogszabályi megfelelés
  • A zárt folyamatmodell kialakításával a követelésérvényesítés jogi kockázatai minimalizálhatóak
  • Garantált GDPR megfelelés

Főbb funkciók

  • Követelések nyilvántartásához történő adatstruktúrák kialakítása
  • Követeléshez kapcsolódó tevékenységek rögzítése (CRM)
  • Követelésekhez kapcsolódó dokumentációk nyilvántartása:
    • Követelés elismerés, levelezések, e-mailek, közjegyzői felszólítások
  • Formalizált levelek készítése
  • Francia borítékos nyomtatás és borítékoló gép előkészítés
  • Automatizált feladatkiosztás
  • Beállítható határidő felügyelet
  • Követeléskezelés összekötése az ügyfélszolgálati rendszerrel
  • Kintlévőség értékesítésének támogatása
  • Bírósági eljárásokhoz kapcsolódó dokumentációs elvárások kiszolgálása
  • Feladások ERP felé jutalék elszámoláshoz

Ügyfeleink, akiknél már bevezettük a modult

MÁV-START Zrt.