Szoftverünk érvényes tanúsítással rendelkezik a közfeladatokat ellátó szervezetek vonatkozásában kihirdetett 3/2018. (II. 21.) BM rendeletnek megfelelően. Az Andoc szoftverünk egyszerűsíti az iratok kezelését, biztosítja azok nyomonkövethetőségét, támogatja az elektronikus ügyintézést, valamint a kapcsolódó metaadatok egységes, felhasználóbarát nyilvántartását is lehetővé teszi.

Az iratkezelési modul segítségével egyszerűen és gyorsan kezelhetők a szervezet valamennyi csatornán beérkező, kimenő, illetve a belső ügyvitel során keletkező iratai. A rendszer előnye, hogy az egyes iratokhoz felelős, határidő, megőrzési idő, iktatószám, státusz és prioritás, valamint az egyes ügyirat típusokhoz különböző feldolgozási folyamatrend is rendelhető. Garantált a feladatok státuszának átláthatósága, így a vezetőség számára egyszerűen követhetővé válik az ügyintézés.

Azon szervezetek számára ajánljuk, akik az iratnyilvántartáson túl valós digitális ügyintézését szeretnék megvalósítani egy rugalmasan paraméterezhető de törvényi előírásoknak teljesen megfelelő szoftver segítségével.

A modul főbb jellemzői

5 érv a bevezetés mellett

  • A dokumentumok és kapcsolódó ügyviteli folyamatok együttes digitalizációja támogatott
  • Biztosított a törvényi és szabályzati határidők betartása
  • Maximális adatbiztonság, GDPR megfelelés
  • Gyorsuló ügyintézés, csökkenő költségszint
  • Rugalmasan a szervezeti struktúrához illeszthető dokumentumkezelés

Modul összes funkciója

  • Tanúsított rendszer a 3/2018. együttes rendeletben foglalt feltételeknek megfelelően (kibővített megfelelés)
  • Iratkezelés egy rendszeren belül: - érkeztetés - iktatás - szignálás - kiadmányozás - expediálás - selejtezés - irat-, levéltárba adás támogatás
  • Működő, ellenőrzött levéltári interface
  • Papíralapú, vegyes és elektronikus ügyviteli folyamatok támogatása
  • Ismételt iktatási feladatok támogatása
  • Postakönyv, tértivevény, postamodul kezelése
  • Vonalkóddal támogatott digitalizálás
  • E-mailek iktatása közvetlenül MS programokból
  • Optikai karakterfelismerés (OCR), szabad szöveges kereső támogatása
  • Összes ismert Windows fájlformátum kezelése
  • Több iktatókönyv kezelése
  • Elektronikus pecsétek, digitális-és biometrikus aláírások támogatása
  • Hozzáférések több szintű engedélyezése, tiltása
  • Google típusú gyors dokumentumkereső szolgáltatás, gyors szövegkereső
  • MS Excelbe exportálható adatok, riportok, statisztikák
  • Adatrögzítést segítő belső szótárak, törzsadatok
  • Irattári támogatás, kölcsönzés, selejtezés, levéltárba adás, hiteles másolatkészítés
  • Dokumentum-és rendszerszintű naplózás

Ügyfeleink, akiknél már bevezettük a modult

ATEV Fehérjefeldolgozó Zrt.

Borsodvíz Zrt.

Csendes Consulting Közbeszerzési Tanácsadó Zrt.

Dél-dunántúli Közlekedési Központ Zrt.

ELI-HU Nonprofit Kft.