E-mailes Ügyfélkiszolgálás
E-mailes ügyek megválaszolása, feldolgozása folyamatvezérléssel
A modullal kiküszöbölhetőek az elveszett feladatok, illetve teljeskörűen támogatott, automatikusan vezérelhetővé válik a feldolgozási folyamat. A beérkező e-mailek feldolgozását egy előre meghatározott automatizmus végzi, kikeresi a feldolgozáshoz szükséges azonosítót (pl. megrendelés azonosítót, határidőt stb.). Ennek megfelelően pedig a feladat kiosztása a definiált szabályrendszer szerint történik meg az ügyintéző kollégák között. Valós időben nyomon követhetővé és mérhetővé válik az ügyintézők leterheltsége, a feldolgozási idők, valamint a releváns folyamati paraméterek.
'A modul főbb jellemzői
5 érv a bevezetés mellett
- Nincs elveszett, megválaszolatlan e-mail
- Optimalizált terhelés elosztás, valamint automatizmusok növelik a hatékonyságot
- Biztosított a folyamatok valós-idejű nyomon követése
- Kapcsolódási lehetőség további üzleti modulokkal, tevékenységekkel
- Fontos lépés a digitális csatornákban rejlő hatékonysági lehetőségek kiaknázása irányában
Főbb funkciók
- Kijelölt e-mail fiók automatikus érkeztetése, iktatása, metaadatok automatikus kiemelése
- E-mail címekhez rendelt partneradatok kikeresése és feltüntetése adatlapon
- SLA, határidők, szolgáltatási szintek meghatározása automatikusan, törzsadatok alapján
- Automatizált szignálási rend kialakítása tudás és terheltség alapján
- Ügyek kategorizálása egyéni azonosítók alapján
- Válaszhatáridő figyelés, jelzés a felelősöknek
- Kivizsgálási folyamat támogatása
- Egységes válaszlevelek típus szerinti generálása sablonokból
- Kapcsolódó vizsgálatok lefolytatásának követése, dokumentáció kezelése
- Mérések és statisztikák készítése
- Tudásbázis készítése