Beszerzésengedélyezés
Gyors, automatizált, kontrollált beszerzési folyamatok
A beszerzési eljárások bonyolult folyamatát jelentősen megkönnyíti az Andoc rendszere. A modul az igény felmerülésétől, a tervezésben, a lebonyolításban és kiértékelésben is támogatást nyújt, a folyamatvezérlésnek köszönhetően pedig a jóváhagyási folyamat optimalizálható. A beszerzési engedélyezés során követhetők az éves költségkeretek, valamint tervezhetővé válik a cég cash flow menedzselése. A modul integráltan működik a partner minősítéssel, szerződéskezeléssel és számlaengedélyezéssel.
'A modul főbb jellemzői
5 érv a bevezetés mellett
- Biztosított a beszerzési eljárások transzparenciája
- Hatékony kontroll az éves, szervezeti költségkeret felügyelete vonatkozásában
- Egyszerű, elektronikus, rugalmasan illeszthető engedélyezési, jóváhagyási procedúra
- További modulokkal való összekapcsolhatósága révén, a kapcsolódó tevékenységek is integráltan kiszolgálhatóak (pl. szerződéskötés, számlafeldolgozás stb.)
- Releváns információk naprakész elérhetősége biztosított
Főbb funkciók
- Beszerzési eljárás típusonként egyedi formanyomtatvány és folyamat alakítható ki
- Az igénykezelés folyamata: - Belső beszerzési igények összegyűjtése - Tény-terv összehasonlítás - Igények egyeztetése és jóváhagyása - Capex-opex források hozzárendelés
- Beszerzési eljárás támogatás folyamata: - Eljárás indítása - Kijelöli a résztvevő kollégákat - Meghívja az ajánlatkérőket - Beérkezett ajánlatok befogadása és ellenőrzése - Hiánypótlás - Ajánlatok kiértékelése - Döntéselőkészítési dokumentumok elkészítése - Döntési folyamat, jóváhagyás - Szerződéskötés
- A beszerzési folyamat támogatja cikktörzsekből történő lehívást
- Elektronikus pecsét és jóváhagyások kezelése
- Csoportmunka támogatása: megjegyzés, kommentár, kalkuláció, magyarázat
- Dokumentumok csatolása a beszerzési igénylőlapokhoz
- Belső "szavazásos" döntés támogatása
- Éves terv adatainak összegyűjtése és központi tárolása