ÜZLETI ALKALMAZÁSI TERÜLETEK

  • Komplex és bonyolult ügyviteli folyamatok végrehajtása esetén a modul támogatja: - a szabályok szerinti teljesítést, így az elvárt minőség szerinti végrehajtást - az egyes ügyek követhetőségét, transzparenciáját, biztosítja a határidőknek való megfelelést - a tevékenységek vezérlését (pl. automatizmusok alapján) - a kötelező, hatékony ellenőrzési funkciók érvényre jutását
  • Tömeges, nagy számosságú tevékenységek esetén kiemelkedő támogatást nyújt: - a terhelés egyenletes elosztásában - a mérési statisztikák mentén akár az egyes területek teljesítménye, vagy a jövőbeli leterheltség mérhetővé, illetve prognosztizálhatóvá válik (pl.: kapacitás tervezés) - feldolgozás automatizálásában
  • Földrajzilag széttagolt szervezetben történő ügyintézés esetén: - zökkenőmentessé teszi az eltérő lokációk közötti feladat-, és információ áramlást - egyértelművé teszi az egyes területek közötti felelősségeket és szerepköröket - a papír alapú dokumentum és információáramlás digitalizációjával jelentősen gyorsítja és költséghatékony munkavégzést tesz lehetővé

Természetesen az egyes kihívásokra adott megoldások és így nyújtott előnyök valamennyi ügyviteli területen ötvözhetőek egymással, így a rendszer nyújtotta előnyökben rejlő szinergiák érvényesülnek.

Lehetséges Munkafolyamatok

  • Elvárt tevékenység (pl. adatfeltöltés, dokumentum csatolás, ellenőrzés)
  • Várakozás státusza (pl. aláírásra vár, fellebbezési határidő, külső jogi véleményezés)
  • Külső rendszerkapcsolat (pl. SAP, Dynamics)
  • Külső szolgáltatás meghívás (pl. időbélyegző, biometrikus aláírás)
  • Passzív dokumentumtárolás (pl. lezárt ügyek esetén, passzív dokumentum tár)
  • Automatizált service (pl. szétosztási logika, e-mail befogadás, mező kitöltés)
  • Push-, pull feladatgyűjtők

Folyamati Lépések Jellemzői

  • Folyamatiszintű határidők, értesítések felelősnek, helyettesnek, felettesnek
  • Eszkaláció
  • Feltételes belépőszabály
  • Mező láthatóság, kitöltési kötelezettség adott dokumentumban
  • Párhuzamosítás, egyedi láthatóság
  • Integrációs logikák
  • Automatizált, feltételekhez kötött, folyamatléptetési szabályok

Támogatott Eljárásrendek

  • Soros sztenderd ügyvitelek (pl. normál szerződés aláírási folyamat)
  • Soros „kivétel” alapú ügyvitelek (pl. nagyszámú egyedi számla jóváhagyása)
  • Párhuzamos ügyvitelek (hitelbírálati rendszer előzetes véleményezés, vagy szavazás esetén)
  • Tájékoztatás (kötelező feladat nélküli információmegosztás)

Hasznos Beállítások

  • Belépő és kilépő szabályok (pl. az ügyvezető csak akkor kap meg egy szerződést aláírásra, ha már a pénzügyi vezető és a jogi vezető azt elfogadta)
  • Szétosztási logika (segíti a feladatok szétosztását tudás, képzettség, erőforrás szerint, valamint az ügyekhez algoritmus rendeli hozzá a felelősöket)
  • Egyszerű kapcsolódás más rendszerekhez az ügyek indításakor és átadásakor

Ügyfeleink, akiknél már bevezettük a modult

Diaverum Hungary Kft.

M&T Kft.

Országos Vízügyi Főigazgatóság

Prímaenergia Zrt.

UNION Vienna Insurance Group Zrt.