Ügyfélszolgálat Támogatása
Rugalmas digitalizált megoldás ügyfélszolgálatok részére
Legyen szó személyes ügyfélszolgálatról, call-centerről, vagy háttér irodáról, a modul végig vezeti az ügyintézőket a teljes kiszolgálási folyamaton, biztosítva, hogy a szükséges információk, dokumentáció, valamint végrehajtandó tevékenységek feldolgozásra kerüljenek. Így az előírásoknak való megfelelő munkavégzést biztosítjuk, a digitális ügyvitel, valamint az igényekhez illeszthető automatizációs lehetőségek révén az ügyviteli folyamatok pedig jelentősen felgyorsulnak. A munkafolyamatok tagolásával azok háttérterületre csatornázhatóak lehetővé téve és hatékonyan támogatva shared service megoldások alkalmazását.
'A modul főbb jellemzői
5 érv a bevezetés mellett
- Optimalizált terhelés elosztás, valamint automatizmusok növelik a hatékonyságot
- Biztosított a folyamatok valós-idejű nyomon követése
- Kapcsolódási lehetőség további üzleti modulokkal, tevékenységekkel
- Az ügyviteli folyamatok digitális leképezésével elimináljuk az ügyintézői hibák bekövetkezését
- Fontos lépés a digitális csatornákban rejlő hatékonysági lehetőségek kiaknázása irányába
Főbb funkciók
- E-mail címekhez rendelt partneradatok kikeresése és feltüntetése adatlapon
- SLA, határidők, szolgáltatási szintek meghatározása és mérése automatikusan, törzsadatok alapján
- Automatizált szignálási rend kialakítása tudás és terheltség alapján
- Ügyek kategorizálása egyéni azonosítók alapján
- Válaszhatáridő figyelés, jelzés a felelősöknek
- Kivizsgálási folyamat támogatása
- Egységes válaszlevelek típus szerinti generálása sablonokból
- Kapcsolódó vizsgálatok lefolytatásának követése, dokumentáció kezelése
- Mérések és statisztikák készítése
- Tudásbázis készítése
- Vonalkódos dokumentum beolvasás
- Okmányok digitalizálása tablet segítségével
- Értesítés küldése e-mailben
- Több forrásból érkező ügyek központosítása
- Ügyfél és szolgáltatási kezelése több évre visszamenőleg