Legyen szó személyes ügyfélszolgálatról, call-centerről, vagy háttér irodáról, a modul végig vezeti az ügyintézőket a teljes kiszolgálási folyamaton, biztosítva, hogy a szükséges információk, dokumentáció, valamint végrehajtandó tevékenységek feldolgozásra kerüljenek. Így az előírásoknak való megfelelő munkavégzést biztosítjuk, a digitális ügyvitel, valamint az igényekhez illeszthető automatizációs lehetőségek révén az ügyviteli folyamatok pedig jelentősen felgyorsulnak. A munkafolyamatok tagolásával azok háttérterületre csatornázhatóak lehetővé téve és hatékonyan támogatva shared service megoldások alkalmazását.

'

A modul főbb jellemzői

5 érv a bevezetés mellett

  • Optimalizált terhelés elosztás, valamint automatizmusok növelik a hatékonyságot
  • Biztosított a folyamatok valós-idejű nyomon követése
  • Kapcsolódási lehetőség további üzleti modulokkal, tevékenységekkel
  • Az ügyviteli folyamatok digitális leképezésével elimináljuk az ügyintézői hibák bekövetkezését
  • Fontos lépés a digitális csatornákban rejlő hatékonysági lehetőségek kiaknázása irányába

Főbb funkciók

  • E-mail címekhez rendelt partneradatok kikeresése és feltüntetése adatlapon
  • SLA, határidők, szolgáltatási szintek meghatározása és mérése automatikusan, törzsadatok alapján
  • Automatizált szignálási rend kialakítása tudás és terheltség alapján
  • Ügyek kategorizálása egyéni azonosítók alapján
  • Válaszhatáridő figyelés, jelzés a felelősöknek
  • Kivizsgálási folyamat támogatása
  • Egységes válaszlevelek típus szerinti generálása sablonokból
  • Kapcsolódó vizsgálatok lefolytatásának követése, dokumentáció kezelése
  • Mérések és statisztikák készítése
  • Tudásbázis készítése
  • Vonalkódos dokumentum beolvasás
  • Okmányok digitalizálása tablet segítségével
  • Értesítés küldése e-mailben
  • Több forrásból érkező ügyek központosítása
  • Ügyfél és szolgáltatási kezelése több évre visszamenőleg

Ügyfeleink, akiknél már bevezettük a modult

BÁCSVÍZ Zrt.

MÁV-START Zrt.

Prímaenergia Zrt.