A modul segítségével teljeskörűen digitalizálhatóak az adott szervezet vagy intézmény személyügyi dokumentumai, iratai, komplett digitális dokumentumtár kialakítására nyílik lehetőség. A digitális ügyintézés pedig a szervezeti eljárásrendekhez rugalmasan illeszthető folyamatvezérlés kialakításával érhető el. Az eredmény pedig egy gyors, az HR terület tevékenységét teljeskörűen támogató megoldás, amely biztosítja a határidők az ügyintézési határidők betartását, illetve a személyügyi dokumentumok, nyilvántartások naprakészségét elektronizált formában.

'

A modul főbb jellemzői

5 érv a bevezetés mellett

  • Valamennyi személyügyi dokumentum egy rendszerben kezelhető elektronizált formában
  • Komplett, digitalizált, lokáció független személyiügyi nyilvántartások kialakítása
  • Biztosítja a személyügyi feladatok teljeskörű, előírások szerinti teljesítését
  • Teljeskörű átláthatóságot biztosít a vezetőség számára
  • Garantált GDPR megfelelés

Főbb funkciók

  • Személyiügyi nyilvántartások kialakítása
    • pl. személyes adatok, munkaköri adatok, családtagok adatai, végzettségek stb.
  • Munkaügyi dokumentumok kezelése
    • pl. önéletrajz, munkaszerződés, orvosi vizsgálatok stb.
  • Munkavállalók által kezdeményezett folyamatok támogatása
    • pl. szabadság engedélyezés, jelentkezés más pozícióra stb.
  • HR és vezetők által kezdeményezett folyamatok
    • pl. ki- és beléptetés, munkakör módosítás, rendszeres értékelés stb.
  • Formalizált sablonlevelek elkészítése
    • pl. tűzvédelem, munkavédelem, ISO oktatás nyilatkozat

Ügyfeleink, akiknél már bevezettük a modult

Diaverum Hungary Kft.

Közbeszerzési Hatóság

ITK Holding Zrt.

MÁV-START Zrt.

Memolux Kft

M&T Kft.

TAKINFO Kft.

Szerencsejáték Zrt.