5 érv a bevezetés mellett

  • Az adatvagyon-kezelés egy rendszerbe szervezhető
  • Hozzáférés az adatvagyonhoz jogosultsághoz kötött és kontrollált
  • Tevékenységek mérése hatékonyabb szervezeti működést eredményez
  • Megoldja az adatok életciklus kezelését
  • GDPR megfelelés

ÜZLETI ALKALMAZÁSI TERÜLETEK

  • A rendszerben tárolt valamennyi adatmező, tevékenységfüggő adat (pl. készítés dátuma, aktuális kezelő, munkafolyamati lépés stb.) alapján szűrések és keresés hajtható végre, ezáltal valamennyi ügy, dokumentum vagy tevékenység és a hozzá kapcsolódó valamennyi információ elérhetővé válik, biztosítva a digitális ügyvitel alapját.
  • A lekérdezések rendszeresíthetőek, ütemezhetőek ezáltal:
  • támogatva az egyének, csoportok feladatvégzését,
  • vagy objektíven mérhetővé téve az egyes szakterületek teljesítményét
  • Automatizált riportok révén vezetői szempontból valamennyi fontos, a tevékenységet leíró információ gyorsan elérhetővé válik:
    • Megfelelő folyamati felépítéssel prognózisok kalkulálhatóak
    • Szakterületek leterheltsége, teljesítménye
    • Hibaarányok, hibaráták mérése révén a fejlesztendő területek beazonosíthatóvá válnak
    • Átfutási idők mérhetőek számtalan, a szervezeti igényeihez illesztett dimenziókban
    • SLA-mérése és riportolása
  • Egyedi igényeknek megfelelően részletes és komplex adatbázisok is kinyerhetőek, amelyek objektív, mély üzleti elemzés alapjait képezik.

Fejlett kereső

A folyamatok és metaadatok paraméterezés után azonnal kereshetővé válnak.

A felhasználó által kereshető:

  • Dokumentum típusa, készítője
  • Dokumentumhoz kapcsolt metaadatok
  • Dokumentum belső szövege (OCR)
  • Munkafolyamatban lévő hely
  • Dokumentumhoz kapcsolt tárolók
  • Sablonokban szereplő változók
  • Készítés dátuma

A vezetők számára könnyen áttekinthetők:

  • Lejárt dokumentumok
  • Határidő túllépések
  • Munkafolyamatok felügyelete
  • Dokumentumban szereplő kötelezettségek

4 FUNKCIONÁLIS KATEGÓRIA

  • A keresők támogatják egy vagy több ügy, ügyfél, dokumentum, irat megtalálását
  • A riportok előre paraméterezetten készülnek el több dokumentum, ügy, statisztika, adatkinyerés céljából
  • A jogosultságkeresők egy felhasználó, csoport, szerep hozzáférési jogosultságait teszik kereshetővé
  • A naplókereső a rendszernaplóban és ügynaplóban való kereséseket támogatja

Keresők típusai

  • Egyszerű kereső: Google-like kereső, amely a dokumentum címében keres

  • Dokumentum szövegkereső: Google-like kereső, amely a dokumentum címében, illetve a szöveges tartalmában keres

  • Részletes kereső: Összetett képernyő, amelynek segítségével bármely index mező, illetve alap adat kereshető

  • Tipizált kereső: Előre összeállított metaadat-csoportok szerint keres, szabadon kialakíthatók csoportok dokumentum típusonként

RIPORTOK

A riport célja, hogy egy előre meghatározott feltétel mentén a rendszerben szereplő adatokat összegyűjtse, struktúrában megjelenítse és vizuális megjelenést biztosítson. Fejlesztői tudás nélkül, gyorsan és hatékonyan biztosítja az összetett adatkinyerési és statisztikai alapú riportokat, amelyekre vezetői dashboardok építhetőek.

Fő funkciók:

  • Előre összeállított metaadat-csoportok szerinti riportok: pl. adott folyamatlépésben várakozó ügyek listája, adott időszakban keletkezett ügyek listája, adott feltételeknek megfelelő ügyek számossága stb.
  • Várakozási idő riport (6 Sigma): Az egyes folyamatlépésekbe érkezés, valamint onnan való távozás között eltelt idő mérhető, amelyekhez kapcsolódóan sztenderdek is megadhatóak, így biztosítva szofisztikált SLA mérés lehetőségét
  • Átfutási idő riport: Egy adott folyamat két megjelölt folyamatlépése között eltelt időt méri, ezzel egy-egy ügy, termékcsoport, tevékenység feldolgozásának átfutását mérhetővé téve.
  • További, előre elkészített, speciális riportok