Adatkinyerő és riport modul
Az Andoc rendszerben minden rögzített adat és tevékenységfüggő információ hatékonyan kereshető, riportba illeszthető és kinyerhető a felhasználók és interfacek számára.
5 érv a bevezetés mellett
- Az adatvagyon-kezelés egy rendszerbe szervezhető
- Hozzáférés az adatvagyonhoz jogosultsághoz kötött és kontrollált
- Tevékenységek mérése hatékonyabb szervezeti működést eredményez
- Megoldja az adatok életciklus kezelését
- GDPR megfelelés
ÜZLETI ALKALMAZÁSI TERÜLETEK
- A rendszerben tárolt valamennyi adatmező, tevékenységfüggő adat (pl. készítés dátuma, aktuális kezelő, munkafolyamati lépés stb.) alapján szűrések és keresés hajtható végre, ezáltal valamennyi ügy, dokumentum vagy tevékenység és a hozzá kapcsolódó valamennyi információ elérhetővé válik, biztosítva a digitális ügyvitel alapját.
- A lekérdezések rendszeresíthetőek, ütemezhetőek ezáltal:
- támogatva az egyének, csoportok feladatvégzését,
- vagy objektíven mérhetővé téve az egyes szakterületek teljesítményét
- Automatizált riportok révén vezetői szempontból valamennyi fontos, a tevékenységet leíró információ gyorsan elérhetővé válik:
- Megfelelő folyamati felépítéssel prognózisok kalkulálhatóak
- Szakterületek leterheltsége, teljesítménye
- Hibaarányok, hibaráták mérése révén a fejlesztendő területek beazonosíthatóvá válnak
- Átfutási idők mérhetőek számtalan, a szervezeti igényeihez illesztett dimenziókban
- SLA-mérése és riportolása
- Egyedi igényeknek megfelelően részletes és komplex adatbázisok is kinyerhetőek, amelyek objektív, mély üzleti elemzés alapjait képezik.
Fejlett kereső
A folyamatok és metaadatok paraméterezés után azonnal kereshetővé válnak.
A felhasználó által kereshető:
- Dokumentum típusa, készítője
- Dokumentumhoz kapcsolt metaadatok
- Dokumentum belső szövege (OCR)
- Munkafolyamatban lévő hely
- Dokumentumhoz kapcsolt tárolók
- Sablonokban szereplő változók
- Készítés dátuma
A vezetők számára könnyen áttekinthetők:
- Lejárt dokumentumok
- Határidő túllépések
- Munkafolyamatok felügyelete
- Dokumentumban szereplő kötelezettségek
4 FUNKCIONÁLIS KATEGÓRIA
- A keresők támogatják egy vagy több ügy, ügyfél, dokumentum, irat megtalálását
- A riportok előre paraméterezetten készülnek el több dokumentum, ügy, statisztika, adatkinyerés céljából
- A jogosultságkeresők egy felhasználó, csoport, szerep hozzáférési jogosultságait teszik kereshetővé
- A naplókereső a rendszernaplóban és ügynaplóban való kereséseket támogatja
Keresők típusai
-
Egyszerű kereső: Google-like kereső, amely a dokumentum címében keres
-
Dokumentum szövegkereső: Google-like kereső, amely a dokumentum címében, illetve a szöveges tartalmában keres
-
Részletes kereső: Összetett képernyő, amelynek segítségével bármely index mező, illetve alap adat kereshető
-
Tipizált kereső: Előre összeállított metaadat-csoportok szerint keres, szabadon kialakíthatók csoportok dokumentum típusonként
RIPORTOK
A riport célja, hogy egy előre meghatározott feltétel mentén a rendszerben szereplő adatokat összegyűjtse, struktúrában megjelenítse és vizuális megjelenést biztosítson. Fejlesztői tudás nélkül, gyorsan és hatékonyan biztosítja az összetett adatkinyerési és statisztikai alapú riportokat, amelyekre vezetői dashboardok építhetőek.
Fő funkciók:
- Előre összeállított metaadat-csoportok szerinti riportok: pl. adott folyamatlépésben várakozó ügyek listája, adott időszakban keletkezett ügyek listája, adott feltételeknek megfelelő ügyek számossága stb.
- Várakozási idő riport (6 Sigma): Az egyes folyamatlépésekbe érkezés, valamint onnan való távozás között eltelt idő mérhető, amelyekhez kapcsolódóan sztenderdek is megadhatóak, így biztosítva szofisztikált SLA mérés lehetőségét
- Átfutási idő riport: Egy adott folyamat két megjelölt folyamatlépése között eltelt időt méri, ezzel egy-egy ügy, termékcsoport, tevékenység feldolgozásának átfutását mérhetővé téve.
- További, előre elkészített, speciális riportok