Office beépülő modul
MS Addin segítségével a Microsoftos alkalmazásokban keletkező dokumentumok az Andoc rendszerbe hatékonyan csatolhatók. Outlook esetén a kimenő, vagy bejövő e-mailek a folyamatban levő ügyekhez kapcsolhatóak, Wordből, Excelből és PowerPointból pedig a felhasználók közvetlenül beemelhetnek dokumentumokat a rendszerbe akár drag & drop funkció segítségével.
ÜZLETI ALKALMAZÁS TERÜLETEI
Az MS Office programcsomag formátumai a felhasználók által leggyakrabban használt elektronikus dokumentumok. A modul lehetővé teszi ezen fájlformátumok rendszeren belüli szerkesztését annak érdekében, hogy gyorsabbá, kényelmesebbé tegyük a végfelhasználók számára az elektronikus ügyintézési folyamatot, illetve elkerüljük a párhuzamos dokumentumkezelés nehézségeit. A modul valamennyi olyan üzleti tevékenység során hasznos kiegészítőt jelent, amely során az Office valamely alkalmazásával szükséges feladatot, bármilyen műveletet végezni.
E-MAIL POSTAFIÓK KEZELÉSE
Az e-mail üzenetek rögzítésére MS Outlook klienssel rendelkezik a rendszer. A levelek iktatására több módszer áll rendelkezésre:
- E-mail iktatás esetén csak a szöveges részek kerülnek iktatásra
- MSG formátum esetén az e-mailt és mellékleteit az Outlook által használt MSG formátumban rögzíti a rendszer
- Csatolt fájlok iktatása esetén a fájlokat külön-külön rögzíti a rendszer
- Minden csatolt fájl iktatása esetén az összes fájlt külön-külön rögzíti a rendszer
- ZIP formátumú csatolt fájlok iktatása esetén az összes fájl egy tömörített állományként kerül rögzítésre a rendszerben
- Az exchange szerverről automatikus iktatott e-mailek esetén egy megjelölt e-mail fiókba beérkező leveleket automatikusan érkezteti a rendszer
- A kinyerhető metaadatok az űrlapokon kerülnek rögzítésre