A modul a banki front office tevékenységek során felmerülő valamennyi kihívást hatékonyan kezeli. Legyen szó egyszerűbb, vagy összetett szolgáltatási tevékenységről, a modul végig vezeti az ügyintézőket a teljes kiszolgálási folyamaton, biztosítva, hogy a szükséges információk, dokumentáció, valamint végrehajtandó tevékenységek feldolgozásra kerüljenek. Így az előírásoknak való megfelelő munkavégzést biztosítjuk, a digitális ügyvitel, valamint az igényekhez illeszthető automatizációs lehetőségek révén az ügyviteli folyamatok pedig jelentősen felgyorsulnak. A folyamatvezérlés rugalmasan illeszthető a banki eljárásrendhez, így az ügyintézési folyamat igény szerint tagolható a front-, mid-, és back office területek között. A modul fejlesztési kapacitások nélkül, rugalmasan illeszthető a szabályozói környezet változásaihoz, így költséghatékony és gyors megoldást jelent pénzintézeti szereplők számára.

'

A modul főbb jellemzői

5 érv a bevezetés mellett

  • Hatékony megoldás, amely megoldást nyújt a kor banki digitalizációs kihívásaira: gyors ügyintézés, mérhető folyamatok, biztonság.
  • Használatával a front office munkatársak mentesülnek az adminisztrációs nehézségektől, az ügyfél igényeinek felmérésére, az értékesítési tevékenységre fókuszálhatnak.
  • A front office tevékenységek valamennyi fontos vezetői (üzleti-, működési-) aspektusból mérhetővé válnak (aktivitás, átfutási idők, hibaráták stb.), az esetleges anomáliák kezelésére gyors beavatkozási lehetőséget biztosítva
  • A modul gyors bevezetést és implementációt biztosít, jelentősen csökkenti a betanítás időszükségletét, ezzel enyhítve a fluktuációs kockázatokat
  • Fejlesztői támogatás nélkül, gyorsan adaptálható, optimalizálható front office folyamatok kialakítására nyílik lehetőség

Főbb funkciók

  • Saját és közvetített hitel termékek: lakossági ingatlanhitelek, építési hitel, CSOK, NHP, Széchenyi kártya, jelzáloghitel, nagyvállalati hitel, folyószámlahitel
  • Számlanyitási folyamatok támogatása
  • Vonalkódos dokumentum beolvasás
  • Okmányok digitalizálása tablet segítségével
  • Értesítés küldése e-mailben
  • Egyéb folyamatok: követeléskezelés, biztosítás, árazás, átutalási megbízás, bankkártya kezelés hírlevél leiratkozás stb.

Ügyfeleink, akiknél már bevezettük a modult

TAKINFO Kft.