Banki Front Office Folyamatok
Fókuszban az ügyfél - gyorsan bevezethető, komplex, biztonságos szolgáltatási folyamatok
A modul a banki front office tevékenységek során felmerülő valamennyi kihívást hatékonyan kezeli. Legyen szó egyszerűbb, vagy összetett szolgáltatási tevékenységről, a modul végig vezeti az ügyintézőket a teljes kiszolgálási folyamaton, biztosítva, hogy a szükséges információk, dokumentáció, valamint végrehajtandó tevékenységek feldolgozásra kerüljenek. Így az előírásoknak való megfelelő munkavégzést biztosítjuk, a digitális ügyvitel, valamint az igényekhez illeszthető automatizációs lehetőségek révén az ügyviteli folyamatok pedig jelentősen felgyorsulnak. A folyamatvezérlés rugalmasan illeszthető a banki eljárásrendhez, így az ügyintézési folyamat igény szerint tagolható a front-, mid-, és back office területek között. A modul fejlesztési kapacitások nélkül, rugalmasan illeszthető a szabályozói környezet változásaihoz, így költséghatékony és gyors megoldást jelent pénzintézeti szereplők számára.
'A modul főbb jellemzői
5 érv a bevezetés mellett
- Hatékony megoldás, amely megoldást nyújt a kor banki digitalizációs kihívásaira: gyors ügyintézés, mérhető folyamatok, biztonság.
- Használatával a front office munkatársak mentesülnek az adminisztrációs nehézségektől, az ügyfél igényeinek felmérésére, az értékesítési tevékenységre fókuszálhatnak.
- A front office tevékenységek valamennyi fontos vezetői (üzleti-, működési-) aspektusból mérhetővé válnak (aktivitás, átfutási idők, hibaráták stb.), az esetleges anomáliák kezelésére gyors beavatkozási lehetőséget biztosítva
- A modul gyors bevezetést és implementációt biztosít, jelentősen csökkenti a betanítás időszükségletét, ezzel enyhítve a fluktuációs kockázatokat
- Fejlesztői támogatás nélkül, gyorsan adaptálható, optimalizálható front office folyamatok kialakítására nyílik lehetőség
Főbb funkciók
- Saját és közvetített hitel termékek: lakossági ingatlanhitelek, építési hitel, CSOK, NHP, Széchenyi kártya, jelzáloghitel, nagyvállalati hitel, folyószámlahitel
- Számlanyitási folyamatok támogatása
- Vonalkódos dokumentum beolvasás
- Okmányok digitalizálása tablet segítségével
- Értesítés küldése e-mailben
- Egyéb folyamatok: követeléskezelés, biztosítás, árazás, átutalási megbízás, bankkártya kezelés hírlevél leiratkozás stb.