Eseménynapló modul
A modul segítségével a kialakított digitális ügyvitel valamennyi mozzanata nyomon követhetővé, visszakereshetővé, transzparenssé válik.
Az Andoc rendszerben három naplótípust alakítottunk ki a felhasználás jellegétől függően: hagyományos eseménynapló, ügynapló és servicenapló.
Üzleti alkalmazás területei
- Elsődlegesen biztonsági célokat szolgáló modul
- A részletes naplózottság teszi lehetővé továbbá, hogy egyes folyamatok lefutását
- Visszakövessük
- Megértsük az elakadási pontokat
- Kiküszöböljük a szükségtelen iterációkat
- Valamint transzparenssé tegyük és tisztázzuk a rendszerben szereplő felhasználók számára azok felelősségi-, szerepköri funkcióit.
ESEMÉNYNAPLÓ
A hagyományos eseménynapló tárolja a rendszerműködéshez kapcsolódó eseményeket, a tipikusan felhasználói tevékenységeket, paraméterezéseket. Az eseménynapló IT szakemberek számára készül, a Windows eseménynaplóval megegyező szerkezetű és az SQL táblában kerül tárolásra időbélyegzővel.
A naplóban tárolásra kerül:
- Ki- és belépések
- Rendszerbeállítások
- Kereső teljes körű naplója
- Rendkívüli események
- Menüindítások
- Paraméterezések teljes körű naplója
ÜGYNAPLÓ
Az ügynapló tartalmazza az egy ügyhöz kapcsolódó összes eseményt, adatmódosításokat, történetet. A napló modul a végfelhasználók munkáját segíti, mivel egy ügy teljes története követhető benne, a dokumentumok pedig speciálisan kereshetők. A dokumentum naplót SQL táblában tárolja a rendszer a felhasználó azonosítójával és időbélyegzővel.
Az eseménynapló mellett az ügynapló is a termék gyári részét képezi, amelyben megoldott a dokumentum módosításhoz, szerkesztéshez, exportáláshoz, kérdőív változtatáshoz, munkafolyamat továbbításhoz, dokumentum készítéshez, átadókönyvekhez, párhuzamosításhoz, adatmódosításokhoz tartozó naplózás.
SERVICE NAPLÓ
A servicenapló logók és más rendszerek, belső service-ek lefutását naplózza és jellemzően hiba esetén kerül kiértékelésre. A service napló támogatja az Andoc belső és külső rendszer kapcsolatainak naplózását.