Korszerű és okos megoldás
a csoportmunka hatékonyságának növelésére.
Korszerű és okos megoldás
a csoportmunka hatékonyságának növelésére.

SZERZŐDÉSNYILVÁNTARTÁS MODUL

A modul egyedi sablonok, munkafolyamatok és egyedi archiválási, könyvtárba rendezés kialakításával teljes körű megfelelést biztosít a szerződéskezelés teljes életciklusára. A modul kiterjed a szerződéselkészítés szabályozásától, a szerződésvéleményezésen keresztül, az egyedi szerződések jóváhagyására és engedélyezésére, csak úgy, mint a külső partnerek (pl. ügyvédi iroda) véleményezésére és a szerződés-aláírás támogatására.

Mikor ajánlott a szerződésnyilvántartás modul?

  • Ha előfordult, hogy egy szerződést nem talált meg, vagy csak egy régebbi verziója került elő a fiók mélyéről.
  • Ha előfordult, hogy egy lejárt szerződést elfelejtett időben megújítani.
  • Ha az Ön vállalatánál tömegesen állítanak elő egyedi szerződéseket.
  • Ha nem tudja követni, hogy kinél van az szerződéstervezet utolsó verziója.

Néhány kiemelt funkció:

  • szerződések doc, pdf, txt, jpeg stb. formában történő tárolása;
  • szerződések engedélyezési folyamatának kezelése;
  • bármikor gyorsan visszakereshetjük szerződéseinket, valamint azok részleteit, korábbi módosításait és mellékleteit (szerződéses partner adatai, szerződéses összeg, határidő(k), iktatószám, szerződés típusai, költséghely/költségviselő, osztály/részleg, projekt/munkaszám stb. alapján);
  • automatikus e-mail figyelmeztetést kapnak a felelősök ha a szerződéshez kapcsolódó határidők lejárnak (pl: szerződés megújítás, lejárat dátuma);
  • egy gombnyomásra megtekinthetők a szerződéshez kapcsolódó teljesítés igazolások, szállító levelek, munkalapok, számlák, megrendelések;
  • korlátlan számú megjegyzés (comment) hozzáfűzése a szerződésekhez (pl: belső pénzügyi és jogi kiegészítő információk);
  • adózással kapcsolatos szerződések kiemelt kezelése (pl: kapcsolt vállalkozási szerződések, valamint kapcsolódó kalkulációik nyilvántartása);
  • szerződés adatok átadása vagy átvétele más rendszerekből (SAP, Ms Navision, Exact, JD Edwards, SCALA, Lybra stb.).
  • szerződésgenerátor
    • tipizált sablon szerződések generálása partner adatbázisból;
    • előre definiált és jogászok által ellenőrzött szerződéses feltételek és sablonok (építőkockák) használatával építhetők fel a szerződések;
    • verziókezelés, verzióösszehasonlítás (változáskezelés);
    • megszokott környezet (Microsoft word).

Hogyan támogatja a munkát a szerződésnyilvántartó modul?

  • Jelentősen lerövidül a szerződéskötési határidő.
  • Jelentősen csökken a vezetők kockázata a szerződések aláírásakor.
  • A vezető számára mindig rendelkezésre állnak a vállalat érvényben lévő szerződései, illetve azok előzményei.
  • Minden szerződés minden verziója és tervezete gombnyomásra előkereshető.
  • Megszűnnek a végeláthatatlan egyeztetések szerződéstervezetek írásakor.
  • Jól szabályozhatóvá válnak az engedélyezési, véleményezési és jóváhagyási folyamatok.
  • A szerződéslejáratról a rendszer értesíti az érintetteket.
  • Megszűnik az árváltoztatási, szerződés felmondási lehetőségek elmulasztása.
 
engedelyezes-tovabbitas

 

Részletes információkért
vegye fel velünk a
kapcsolatot

Mobil: +36 30 979 5640
E-mail: sales@andoc.net

KÉRJEN BEMUTATÓT!
ISMERJE MEG AZ ANDOC IRAT-, DOKUMENTUM- ÉS FOLYAMATKEZELŐ RENDSZERT
Hívja a +36 30 979 5640 -es telefonszámot!
Kérdése van? Hívja a +36 30 979 5640 -es telefonszámot!