Páratlanul rugalmas, skálázható
globális best-in-class dokumentumkezelés.
Páratlanul rugalmas, skálázható
globális best-in-class dokumentumkezelés.

SZÁMLAJÓVÁHAGYÁS MODUL

A modul megoldást ajánl a számlák ellenőrzési, jóváhagyási, költségfelosztási folyamatainak kialakítására és támogatására. A rendszer a számla elektronikus (szkennelt) másolatát használja az engedélyeztetési folyamathoz, ezáltal garantálva az eredeti számlák gazdasági területen való azonnali archiválási lehetőségét. A számlák összerendelhetők a kapcsolódó dokumentumokkal (szerződésekkel, előleg-, stornó-, részszámlák, teljesítési igazolások) egységes képet adva a vezető számára.

Mikor ajánlott a számlajóváhagyás modul?

  • Ha az Ön szervezeténél évente legalább 2000 db számlát kell engedélyezni és jóváhagyni.
  • Ha az Ön szervezeténél többlépcsős a számlaengedélyezés folyamata.
  • Ha a telephelyek között a számlák átadása nem megoldott.
  • Ha a jóváhagyás során költségviselő, költséghely felosztást is a felelősökkel szeretné elvégeztetni.
  • Ha a számlaigazolás során egy gombnyomásra látni szeretné a teljesítéshez kapcsolódó teljesítésigazolásokat, szerződéseket is.

Néhány kiemelt funkció:

  • egyedi és tömeges számlabevitel (akár szkennerről közvetlenül is) egy időben, párhuzamosan több iktatási helyről;
  • gyors számla visszakeresés a számla adatai alapján: partner, összeg, határidő, számlaszám, iktatószám, típus, tárgy, költséghely/költségviselő, projek/munkaszám, projektszám stb.;
  • automatikus e-mail figyelmeztetés a felelősöknek számla lejáratkor, speciális egyedi számlák érkezésekor;
  • szabad szöveges digitális pecsét használata (pl: „elfogadva”, „elutasítva”, „fizethető”, „függő” stb.);
  • egyedi és standard számlaengedélyezési útvonalak kezelése (pl: értékfüggő, divízió szerinti elágazások) ;
  • egy gombnyomásra megtekinthető kapcsolódó teljesítés igazolások, szállító levelek, munkalapok
  • javasolt kapcsolódó modul: szerződéskezelés (így egy gombnyomásra megtekinthető kapcsolódó a szerződés is)
  • számlák listázása, exportálása excelbe (partner, projekt/munkaszám, típus, költséghely/költségviselő, osztály/részleg, státusz stb. alapján);
  • integráció: SAP, Ms Navision, Excat, JD Edwards, SCALA, Lybra stb.;
  • digitális számla kezelése;

Hogyan támogatja a munkát a számlajóváhagyás modul?

  • Nincs több elveszett számla
  • Nincs több fiók mélyén meglapuló számla
  • Jelentősen lerövidül a számlaengedélyezés folyamata
  • A vezetők mindig pontosan, strukturáltan rálátnak a már kifizetett és a még engedélyezés alatt álló számlákra.
  • Gombnyomásra megtekinthetők a kapcsolódó szerződések, teljesítésigazolások és szállítólevelek.
  • Költséghelyek, költségviselők felosztásának hatékony megoldása.
 
engedelyezes-tovabbitas

 

Részletes információkért
vegye fel velünk a
kapcsolatot

Mobil: +36 20 221 6241
E-mail: sales@andoc.net

KÉRJEN BEMUTATÓT!
ISMERJE MEG AZ ANDOC IRAT-, DOKUMENTUM- ÉS FOLYAMATKEZELŐ RENDSZERT
Hívja a +36 20 221 6241 -es telefonszámot!
Kérdése van? Hívja a +36 20 221 6241 -es telefonszámot!