Robosztus és stabil dokumentumkezelő rendszer a folyamatos
változásban lévő vállalatok számára
Robosztus és stabil dokumentumkezelő rendszer a folyamatos
változásban lévő vállalatok számára

SZABÁLYZATKEZELÉS MODUL

A modul támogatja a vállalat életében keletkező szabályzatok elkészítésének, véleményezésének, jóváhagyásának, publikálásának és archiválásának (élő, lejárt, visszavont stb.) folyamatát. A modul feladata, hogy a szabályzatok - szervezeti egységhez kötötten – aktákba kerüljenek, és a rendszer felügyelje a dokumentáció-lejáratokat. A dokumentumépítő rész segítségével biztosítható, hogy a szabályzatok előre meghatározható szövegrészekből épüljenek fel és biztosított legyen a verzió-, illetve a változáskezelés. Később az elkészült szabályzatokat a rendszeren keresztül lehet a munkatársak részére publikálni. Statisztika készíthető, hogy ki olvasta, ki nem olvasta, ki fogadta el, ki nem fogadta el. A publikálás a vállalat intranetes oldalán is történhet.

Hogyan támogatja a munkát a szabályzatkezelés modul?

  • A csoportmunka támogatása jelentősen csökkenti a szabályzatok elkészítésének idejét.
  • Megoldottá válik a szabályzatok verzió- és a változáskezelése.
  • A vezető biztos lehet, hogy minden szabályzat felülvizsgálatra kerül és csökken az ellenőrzések kockázata.
  • Lehetőség van a szabályzatok szervezeti egységekhez, munkakörökhöz való rendelésére.
  • Munkaügyi szempontból igazolhatóan látható ki olvasta, ki nem olvasta a rá vonatkozó szabályzatot.
 
engedelyezes-tovabbitas

 

Részletes információkért
vegye fel velünk a
kapcsolatot

Mobil: +36 30 979 5640
E-mail: sales@andoc.net

KÉRJEN BEMUTATÓT!
ISMERJE MEG AZ ANDOC IRAT-, DOKUMENTUM- ÉS FOLYAMATKEZELŐ RENDSZERT
Hívja a +36 30 979 5640 -es telefonszámot!
Kérdése van? Hívja a +36 30 979 5640 -es telefonszámot!