RÓLUNK

A Care All Kft. 2001-ben alakult, magyar tulajdonban lévő cég. Jelenleg 17 országban 25 000 felhasználó élvezi rendszereink által nyújtott segítséget munkájában.

FŐ KÜLDETÉSÜNK: Papírmentes, költséghatékony gyors és pontos kommunikációval ellátott iroda kialakítása ügyfeleinknél.

E filozófia szellemében a már sikertermék ANDOC irat-, dokumentum- és folyamatkezelő rendszer a piacon egyedülálló módon minden szerevezetméretre kínál ügyvitelszervezési megoldást. Több mint 15 éve segítjük ügyfeleinket a mikrovállalkozásoktól a nagyvállalatokig gyorsan bevezethető, magas szinten testreszabott, széles körű feladatokat ellátó professzionális rendszerünkkel abban, hogy cégük a menedzsment részére könnyebben irányítható, átláthatóbb és hatékonyabb működésű legyen.

Nemzetközi kutatások és tapasztalt vállalatvezetők szerint az ügyviteli megoldások bevezetésének sikere nem annyira a választott terméken, mint a rendszer koncepciójának kialakítását, a rendszer testre szabását és betanítását végző tanácsadó cégen múlik. Mi a Care All Kft.-nél nap, mint nap arra törekszünk, hogy ügyfeleink részére a céljaiknak leginkább megfelelő rendszert a leginkább megfelelő módon vezessük be. Széles körű hazai és nemzetközi tapasztalatunk pedig képessé is tesz minket erre.

Mivel a piacon egyedülálló módon rugalmas dokumentumkezelő rendszerünk minden vállalatméretre kínál megoldásokat, ebből a nagyobb választási lehetőségen túl számos előny fakad ügyfeleink részére. Nagyvállalati ügyfeleink élvezhetik azt a fejlesztői tapasztalatot, mely a kisvállalati megoldások kialakításánál birtokunkba jutott, egyrészt azért, mert más forgalmazókkal szemben mi magunk is fejlesztetünk, így könnyebben és hatékonyabban nyúlunk bele a rendszer lelkébe, ha erre szükség mutatkozik. Másrészt, a közép- vagy nagyvállalati megoldások során is törekszünk arra, hogy lehetőleg standard, könnyen üzemeltethető és továbbfejleszthető megoldásokat építsünk. Harmadrészt, óriási előnyt tudunk nyújtani a nemzetközi rendszerek mellé azáltal, hogy tisztában vagyunk a speciálisan magyar szokásokkal és igényekkel, melyeket a nemzetközi rendszerekbe is beépítünk. Kisvállalati ügyfeleink pedig abból profitálhatnak, hogy a nagyvállalati rendszerekből igyekszünk átvenni és saját fejlesztésű rendszereinkbe beépíteni olyan megoldásokat és tapasztalatokat, melyek rendszerint csak a nagyobb rendszerek felhasználói számára elérhetőek.

Felhasználóinkat teljes terméktámogatással igyekszünk segíteni, a rendszert folyamatosan fejlesztjük a piaci és jogszabályi igényeknek megfelelően, forródrót szolgáltatás keretében telefonon keresztül és távoli asztali eléréssel segítjük a rendszer használatát. A termék megvásárlása előtt lehetőség van az értékesítési munkatársaktól egyedi termékbemutatókra, demó verziók telepítésére.

Számunkra nemcsak új, de meglévő ügyfeleink is kiemelten fontosak. Folyamatosan mérjük ügyfeleink elégedettségét nemzetközi módszertanok alapján és örömmel tapasztaljuk, hogy elégedettségi mutatóink évről-évre emelkednek és hűséges ügyfeleink száma is nő.

Ugyancsak rendszeresen mérjünk dolgozóink elégedettségét és elkötelezettségét nemzetközi módszertanok alapján és elmondhatjuk, hogy ezek alapján Magyarország egyik legelkötelezettebb szakembergárdájával rendelkezünk. Arra törekszünk, hogy cégünk vágyott munkahely legyen a magasan kvalifikált szakemberek számára, és kollégáinkat hosszú távon megtartva tapasztalatukkal ügyfeleink sikeréért dolgozzunk együtt.

A megfelelő rendszer kiválasztása nem könnyű feladat, komoly csapatmunka cégen belül és kívül egyaránt és egyben alapvető bizalmi kérdés is. Ebben szeretnénk Önnek segítséget nyújtani: Ismerje meg munkánkat közelebbről, élőben, kockázatok nélkül, és vegye fel velünk a kapcsolatot!

A mielőbbi találkozás reményével sok sikert kívánunk a helyes döntés meghozatalához!

Kérdése van? Hívja a +36 20 221 6241 -es telefonszámot!