ANDOC professzonális
irat-, dokumentum- és folyamatkezelő rendszer
ANDOC professzonális
irat-, dokumentum- és folyamatkezelő rendszer

PANASZOSLEVÉL ÉS REKLAMÁCIÓKEZELÉS MODUL

A modul célja, hogy a vállalathoz beérkező reklamációk, panaszok és ügyiratok meghatározott időn belül kivizsgálásra, feldolgozásra és megválaszolásra kerüljenek, valamint a reklamáció tárgyaként szereplő hiba, rendellenes működés, mulasztás meghatározott időn belül kijavításra, elhárításra kerüljön. A modul kiemelten támogatja az SLA (Service Level Agreement) mentén történő feldolgozást és statisztikák elkészítését.

Mikor ajánlott a panaszoslevél és reklamációkezelés modul?

  • Ha a szolgáltatás színvonalát növelni szeretné (vevői forródrót).
  • Ha reklamációk és panaszos levelek több csatornán, esetleg több telephelyre érkeznek.
  • Ha egy vizsgálat több telephelyet érint és a reklamációk kivizsgálásához számos telefon-, fax-, levélváltás szükséges.
  • Ha kontrollálni szeretné az ügyek válaszadási határidejét.

Néhány kiemelt funkció:

  • faxon, postán, call-centeren, e-mailben, személyesen érkező reklamációk kezelése;
  • beérkezős panaszok, reklamációk iktatása (iktatókönyvvel, dátummal);
  • válaszhatáridő figyelés (dokmentumszinten és folyamatszinten);
  • válaszlevelek generálása automatikusan sablonból;
  • vizsgálat jegyzőkönyvek generálása űrlapokból formanyomtatványokból;
  • reklamáció típusától függő feladatkiosztás és munkafolyamatkezelés;
  • logikailag összefüggő dokumentumok (panaszos levél, vizsgálati jegyzőkönyvek, válaszlevél stb.);
  • visszatérő reklamációk aktákba rendezése (ügyfél kórtörténet-kezelés);
  • statisztikák, riportok (késve megválaszolt reklamációk listája, gyakori reklamáció típusok stb.);

Hogyan támogatja a munkát a panaszoslevél és reklamációkezelés modul?

  • Jelentősen lerövidül a reklamációkezelés folyamata.
  • A vezető számára mindig pontosan, strukturáltan rendelkezésre állnak a beérkezett reklamációk, és az azokra adott megoldások.
  • Megszűnnek a megválaszolatlan és megoldatlan reklamációk.
  • A vezetők aláírási kockázata csökken.
  • A reklamációk és vizsgálati eredmények akár évekre visszamenőleg kereshetők.
  • Tudásbázis alakul ki a kivizsgált eredményekből, felgyorsítva az egyedi ügyek feldolgozását.
  • A vezető biztos lehet abban, hogy a reklamációkra minden esetben születik megoldás.
  • Lehetőség van sablon válaszelemek valamint sablon formanyomtatványok kialakítására.
 
engedelyezes-tovabbitas

 

Részletes információkért
vegye fel velünk a
kapcsolatot

Mobil: +36 30 979 5640
E-mail: sales@andoc.net

KÉRJEN BEMUTATÓT!
ISMERJE MEG AZ ANDOC IRAT-, DOKUMENTUM- ÉS FOLYAMATKEZELŐ RENDSZERT
Hívja a +36 30 979 5640 -es telefonszámot!
Kérdése van? Hívja a +36 30 979 5640 -es telefonszámot!