Nagyvállalatra szabott,
integrált dokumentumkezelő rendszer.
Nagyvállalatra szabott,
integrált dokumentumkezelő rendszer.

NAGYVÁLLALATI MEGOLDÁS

Az ANDOC irat-, dokumentum- és folyamatkezelőszoftver egy keretrendszer, amely több ezer beépített paramétere segítségével testre szabható. A paraméterek segítségével gyorsan, könnyen és biztonságosan lehet:

  • új ügytípusokat
  • űrlapokat, nyomtatványokat
  • üzleti folyamatokat
  • irat és ügykezelési szabályokat
  • kapcsolódó dokumentumtárat
  • e-mail és SMS értesítési szabályokat határidőfigyeléssel

A gazdag funkcionalitása, robosztus teljesítménye (milliós iktatás évente és több ezer felhasználó kiszolgálása) és egyszerű használhatósága számos szervezet működését támogatja nemzetközi szinten a legkülönbözőbb ágazatokban már 2001 óta.

A rendszer támogatja több szervezet, cégcsoport egy rendszeren belüli kiszolgálását. Továbbá a dokumentumkezelő rendszer többnyelvű felülettel rendelkezik. A rendszer jelenleg MAGYAR, ANGOL, NÉMET, OLASZ, OROSZ, HORVÁT és SZERB nyelven érhető el, de igény szerint gyorsan bővíthető nyelvválasztéka.

Az átfogó funkcionalitás megkönnyíti a dokumentum és folyamatkezelő rendszer testreszabását és integrációját akár független szoftvergyártók megoldásaival, akár más üzleti alkalmazásokkal, illetve a vállalatok által már széles körűen használt Microsoft technológiákkal.

A rendszer bevezetésekor célunk a szervezet üzleti folyamatainak egyszerűsítése, racionalizálása és fokozott ellenőrzése a haszon növelése és a nyereséges bővülés támogatása érdekében.

 

Részletes információkért
vegye fel velünk a
kapcsolatot

Mobil: +36 30 979 5640
E-mail: info@andoc.net


 
engedelyezes-tovabbitas

ANDOC RENDSZER ELŐNYEI

ISMERJE MEG AZ ANDOC IRAT-, DOKUMENTUM- ÉS FOLYAMATKEZELŐ RENDSZERT
Hívja a +36 30 979 5640 -es telefonszámot!