Korszerű és okos megoldás
a csoportmunka hatékonyságának növelésére.
Korszerű és okos megoldás
a csoportmunka hatékonyságának növelésére.

KIS ÉS KÖZÉPVÁLLALATI MEGOLDÁSOK

Az ANDOCLite irat-, dokumentum- és folyamatkezelő rendszer elsősorban kis- és középvállalatok igényeire kialakított megoldás. Egy átlátható, könnyen kezelhető program, mely több mint 12 éves múlttal és folyamatos fejlesztéssel figyelembe veszi a magyar cégek szokásait, működési folyamatait, napi problémáit, és segíti munkájukat nap mint nap.

MILYEN ALAPVETŐ PROBLÉMÁKAT KEZEL AZ ANDOC DOKUMENTUMKEZELŐ RENDSZER?

elveszett-150

Elveszett üzleti információk

Elmegy egy munkatárs a cégtől és utólag nem találhatóak a feljegyzései, ügyféldokumentumai. Elveszett a fiók mélyén lapuló iratok, dokumentumok (pl: számla), amelyek csak jóval később kerülnek elő. Aláírt dokumentumoknak hiányzó szerkeszthető változata (word fájl).

adatok-150

Adatok, információk duplikációja

A központi szerverről mit törölhető le? Mi az ami többször van fent? Melyik az utolsó verzió? Mi az ami törölhető és mi az ami nem? Hol van ennek a fénymásolatnak az eredeti példánya?

informaciok-150

Üzleti információk visszakeresése

Hol keressem? Melyik mappában? Vagy az email-jeim között keressem? Arra kaptunk valamilyen választ? Kinél van az ügy? Ki tud róla? Láthatnám az ügy/probléma teljes élettörténetét?

idomanagement-150

Management, idő

Miért nem lett ez a szerződés megújítva?
Elkészült már vele?
Átlagosan mennyi ideig tart ez a folyamat?

Ezen kérdésekre add választ az ANDOCLite irat-, dokumentum- és folyamatkezelő rendszer, amely az emberi logikát követve oldja meg az információ - jellemzően dokumentumok - tárolásának, iktatásának, keresésének, jóváhagyásának, ellenőrzésének feladatait, a szervezet méretétől függetlenül.

Az ANDOCLite rendszer egyszerűsíti a munkafolyamatokat, növeli a termelékenységet és az információk újrafelhasználhatóságát. Segítségével a céges információk bármikor, bárhonnan biztonságosan, gyorsan és könnyedén elérhetőek. Nem kell többé azon gondolkodnia, mit hova mentett. Egyszerűen csak írja le, amit keres, és az ANDOCLite azonnal megmutatja a keresett információt.

Az ANDOCLite szinte bármilyen vállalati programcsomaggal összekapcsolható, így valóban integrált rendszerként segítheti szervezete munkafolyamatait. Könnyedén automatizálhatja a munkamenetet drága oktatás és telepítés nélkül.

 

Részletes információkért
vegye fel velünk a
kapcsolatot

Mobil: +36 20 221 6241
E-mail: info@andoc.net

IGÉNYEK

Érthető igény, hogy a legtöbb kis- és középvállalkozás vezetője:
+ nem akar drága, nagy átfogó komplex rendszereket bevezetni
+ leginkább egy adott problémára keres célzott megoldást
+ amely kedvére testreszabható,
+ gyorsan, kis erőforrással bevezethető és
+ az üzemeltetése olcsó és egyszerű
+ DE LEGYEN MEG BENNE A JÖVŐBENI BŐVÜLÉS LEHETŐSÉGE IS!

MEGOLDÁS

ANDOCLite irat-, dokumentum- és folyamatkezelő rendszer ezért
+ Paraméterezhető rendszer (fejlesztés nélkül, testre szabható, akár házon belül tanácsadó bevonása nélkül).
+ Bármikor módosítható, bővíthető, átalakítható minden folyamat. Nincsenek felesleges beégetett funkciók, folyamatok.
+ Kényelmes, könnyen és gyorsan oktatható.
+ Minimális a hardver- és szoftverigénye.

MILYEN ELŐNYÖKKEL JÁR AZ ANDOCLITE RENDSZER BEVEZETÉSE?

ISMERJE MEG AZ ANDOC IRAT-, DOKUMENTUM- ÉS FOLYAMATKEZELŐ RENDSZERT
Hívja a +36 20 221 6241 -es telefonszámot!