Páratlanul rugalmas, skálázható
best-in-class dokumentum- és folyamatkezelés
Páratlanul rugalmas, skálázható
best-in-class dokumentum- és folyamatkezelés

HELPDESK, HIBAKEZELÉS MODUL

A modul megoldást ajánl akár a külső, akár a belső ügyfelek által észlelt problémák és megkeresések hatékony befogadására, nyilvántartására, hibajavítás támogatására és a mérnökcsapat munkájának támogatására. A bejelentéseket előre kialakított űrlapok, folyamatok, és ellenőrzési pontok segítségével lehet feldolgozni. A modul elősegít az SLA alapú működést és támogatja, hogy az ügyfelek mindig naprakész információt kapjanak az általuk bejelentett problémák státuszáról. A hibabejelentés és feldolgozás lehet informatikai jellegű, szolgáltatás alapú, épületüzemeltetési vagy irodaüzemeltetési hibákból adódó.

Mikor ajánlott a helpdesk, hibakezelés modul?

  • Ha az Ön cége szolgáltatást biztosít a külső, vagy belső ügyfelek részére és kiemelten kezeli a szolgáltatáshoz kapcsolt hibabejelentések kezelését.
  • Ha az Ön cége az infrastrukturális szolgáltatásokat központilag biztosítják.
  • Ha Ön számos informatikai rendszert üzemeltet és jelentős informatikai eszközparkkal rendelkezik.
  • Ha a szervizmérnökei nem irodában dolgoznak és interneten vagy PDA-n keresztül veszik fel a feladatokat.
  • Ha Ön épületüzemeltetéssel vagy eszközbérbeadással foglalkozik és jelentős számú bérlője van.

Néhány kiemelt funkció:

  • egységes internetes felület a hibabejelentésre;
  • automatikus e-mail vagy SMS visszaigazolás a hibabejelentés megtörténtéről;
  • automatikus e-mai vagy SMS értesítés a felelősöknek (helyetteseknek) feladat keletkezéséről;
  • a beérkező hibabejelentések szelektálása (fontosság, típus alapján);
  • hibatipusonként egyedi hibabejelentő űrlap, egyedi kiszignálás a felelősöknek;
  • hibabejelentéseket, szerviz beavatkozásokat a bejelentők bármikor ellenőrizhetik, illetve nyomon követhetik;
  • hibajavítás határidő figyelése, késés esetén automatikus e-mail a felelősnek, helyettesnek, felettesnek;
  • státuszkezelés (bejelentett, kivizsgált, elhárítás alatt, folyamatban, elvégezve, átadva, számlázva stb.);
  • kapcsolódó munkalapok, teljesítésigazolások kezelése;
  • automatikus számlafeladások az elvégzett munkával kapcsolatban;
  • a hibaelhárítással kapcsolatos dokumentumok rögzítése és kapcsolása a hibabejelentőhöz;
  • statisztikák és riportok hibatípusokra, gyakoriságra, megoldási százalékra.

Hogyan támogatja a munkát a helpdesk, hibakezelés modul?

  • Testre szabott hibajegyek és űrlapok előállítását teszi lehetővé.
  • A hibajegyek előre meghatározott folyamatokba, prioritással és határidővel ellátva kerülnek a rendszerbe.
  • Vezérli a folyamatok betartását és a hiba határidőre történő kijavítását.
  • Összekapcsolható a pénzügyi modullal így minden esetben kiállításra kerül a számla.
  • Pontos kimutatás készíthető költségcentrumonként bejelentőkre bontva (cost center).
  • A vezető könnyen átlátja a hibajavítással kapcsolatos folyamatokat.
  • A szervizmérnökök könnyen és gyorsan áttekinthetik a szignált feladatokat.
  • A kimutatások és statisztikák révén naprakész információk a vezetőség számára: átlagos probléma megoldási idő, gyakorisági mutatók stb..
  • A hibabejelentés internetes oldalon történik csökkentve az ügyfélszolgálat telefonos forgalmát.
 
engedelyezes-tovabbitas

 

Részletes információkért
vegye fel velünk a
kapcsolatot

Mobil: +36 30 979 5640
E-mail: sales@andoc.net

KÉRJEN BEMUTATÓT!
ISMERJE MEG AZ ANDOC IRAT-, DOKUMENTUM- ÉS FOLYAMATKEZELŐ RENDSZERT
Hívja a +36 30 979 5640 -es telefonszámot!
Kérdése van? Hívja a +36 30 979 5640 -es telefonszámot!