Robosztus és stabil dokumentumkezelő rendszer a folyamatos
változásban lévő vállalatok számára
Robosztus és stabil dokumentumkezelő rendszer a folyamatos
változásban lévő vállalatok számára

BESZERZÉS ENGEDÉLYEZÉS MODUL

A modul támogatja a vállalaton belüli beszerzési igények, megrendelések elektronikus beérkezését, engedélyezését és a beszerzés nyomon követését. A rendszer folyamatvezéreltsége révén a jóváhagyási folyamat jelentősen leegyszerűsödik, a központi tárolás miatt pedig bármikor visszakereshetőek a dokumentumok. A megrendelések szervezeti egységhez köthetőek és a megrendelés típusa szerint akár egyedi engedélyezési folyamaton keresztül jóváhagyásra kerülhetnek.

Mikor ajánlott a beszerzés engedélyezés modul?

  • Ha az Ön vállalatánál gyakori az eszközigénylés.
  • Ha az igénylés-engedélyezési folyamat többlépcsős.
  • Ha az igénylések lassúsága befolyásolja az ügyfélkiszolgálást, lassítja a belső és külső projekteket.
  • Ha visszakereshetővé szeretnék tenni a megrendeléseket.
  • Ha több telephely között kell megvalósítani a központosított beszerzést.
  • Ha a számlák igazolásához szükséges a megrendelések.

Néhány kiemelt funkció:

  • beszerzés típusonként, osztályonként vagy részlegenként egyedi formanyomtatvány;
  • beszerzés típusonként egyedi engedélyezési folyamat (bejárási útvonal);
  • adatbázisból (belső vagy külső) átvett törzsadatok (pl: cikktörzs, beszállítói törzs);
  • igénylések költséghely, költségviselő, részleg megbontásban történő kezelése;
  • elektronikus pecsét, státusz kezelése ("elfogadva", "visszautasítva", "lemondva" stb.);
  • űrlapokhoz csatolható korlátlan mennyiségű megjegyzés, kommentár;
  • űrlapon felhasználókhoz rendelhető mező szintű jogosultság (látható, nem látható, módosítható stb.),;
  • űrlapon kalkulációk kezelése;
  • adatátvétel, adatátadás ERP rendszerekkel (integráció: SAP, MS Navision, Exact, Scala stb.);
  • ajánlatok csatolása a beszerzési igénylőlapokhoz;
  • belső "szavazásos" döntés támogatása;
  • logikai kapcsolat kezelés ajánlatokkal, szerződésekkel, teljesítés igazolással, számlával;
  • listák, statisztikák, riportok excelbe exportálása;

Hogyan támogatja a munkát a beszerzés engedélyezés modul?

  • A vezető számára teljes bizonyossággal nyomon követhetővé válik, hogy ki, mit, mikor és miért igényelt.
  • Ellenőrizhetővé válik, hogy ki hagyta jóvá/utasította vissza, és milyen indokkal az igényt.
  • A vezető által kért leltár készítésekor nagy segítséget jelent az elfogadott igénylések igazolása.
  • A beszállító bevonásával jelentősen lerövidíthető az eszközigényléstől a leszállításig terjedő idő
  • A meghatározott szabályok mentén történik az engedélyezési, véleményezési és jóváhagyási folyamat
  • Az igények szervezeti egységhez, költséghelyhez és projektekhez rendelhetők
  • Nyomon követhetővé válik a megrendelő számára a jóváhagyási folyamat aktuális státusz
  • Automatizált "papírmentes" igénylés a törzsbeszállítóktól.
 
engedelyezes-tovabbitas

 

Részletes információkért
vegye fel velünk a
kapcsolatot

Mobil: +36 30 979 5640
E-mail: sales@andoc.net

KÉRJEN BEMUTATÓT!
ISMERJE MEG AZ ANDOC IRAT-, DOKUMENTUM- ÉS FOLYAMATKEZELŐ RENDSZERT
Hívja a +36 30 979 5640 -es telefonszámot!
Kérdése van? Hívja a +36 30 979 5640 -es telefonszámot!