AZ ANDOC RENDSZER KIEMELT TULAJDONSÁGAI

INTEGRÁCIÓ

Az ANDOC irat-, dokumentum- és folyamatkezelő rendszer egyedülálló integrációs és együttműködési képességei révén webes szolgáltatások segítségével, egységesített rendszerben, könnyedén összekapcsolható más alkalmazásokkal. Így az Ön meglévő, egyedi rendszerei további hozzáadott értékkel bővülnek, és a lehető legnagyobb mértékben kiaknázhatja az ANDOC alkalmazásaiban rejlő előnyöket, amelyeket meglévő rendszere kiegészítéseként vagy bővítéseként is felhasználhat. Az ANDOC rendszer standard integrációs modulja törzsadatok, dokumentumok, számlák, szerződések, megrendelések, tárgyi eszköz kartonok, könyvelési tételek stb. oda/vissza adatforgalmának stabil megoldása. Az online vagy időzített integráció nemcsak 1:1 hanem 1:n és n:1-es kapcsolatot is meg tud valósítani más rendszerekkel.

VÉLEMÉNYEK

KÉRJEN BEMUTATÓT!
ISMERJE MEG AZ ANDOC IRAT-, DOKUMENTUM- ÉS FOLYAMATKEZELŐ RENDSZERT
Hívja a +36 20 221 6241 -es telefonszámot!